Прогнозована аналітика
Volia
Завдання:
Спрогнозувати відтік користувачів за поведінковими характеристиками.
Результат:
Зібравши максимально можливий обсяг даних від клієнта, було проведено детальний аналіз, за результатами якого були виявлені користувачі, які схильні до відтоку в різні проміжки часу та розроблено план рекомендацій щодо зменшення відсотка відтоку користувачів, що збільшило середній показник LTV на 21% від року до року.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------
BP
Balkan Pharmaceuticals
Завдання:
Проаналізувати медіаплан рекламних кампаній засобу Троксевазін та виявити його слабкі сторони.
Результат:
Виправили дані про найближчого конкурента. Виявили закономірності покупки кошти пов'язані з погодними умовами і відтак із затребуваністю кошти, зіставили із завантаженістю рекламних блоків у медіа, на основі чого розробили рекомендації щодо дат запуску та зупинки рекламних кампаній, що дозволило клієнту оптимізувати бюджет та підвищити % конверсії на 440%.