info@dmsolutions.com.ua
вул.Новокостянтинівська, 15/15, Київ, 04080
Пн-Пт: 9:30 - 18:00
support@website.com
Номер улицы, Номер дома, Номер квартиры.
Пн-Сб: 7.00 - 17.00
support@website.com
Номер улицы, Номер дома, Номер квартиры.
Пн-Сб: 9.00 - 19.00
Задати будь-яке питання можна через форму зворотнього зв'язку або кнопку "Замовити дзвінок".
Зв’язатися+38 (044) 379-3456 +38 (066) 017-2321
info@dmsolutions.com.ua
Пн-Пт: 9:30 - 18:00
вул.Новокостянтинівська, 15/15, Київ, 04080
Комплекс із введення та зберігання анкет дозволить швидко та якісно здійснювати введення анкет операторами як у локальному, так і у віддаленому режимі.
Продукт включає прив'язку до довідників СПІУ та «Звернень».
Довідник «Звернень», на якому побудовано бізнес-логіку взаємної фільтрації по зв'язці підлогу, ім'я, по батькові, буде запропоновано в комплекті постачання.
Прив'язка до довідників зробить дуже вигідними подальшу обробку та імпорт даних у корпоративну систему CRM. Це стане можливим за рахунок введення даних в єдиному форматі, з прив'язкою до єдиних еталонних довідкових значень.
Наведемо типовий алгоритм виконання робіт, реалізований нашою компанією з використанням даного продукту:
1. Сортування (виконується супервізором компанії DM Solutions):
• Сортування анкет на наявність підпису анкетованого.
• Нанесення штампу складського коду на анкети для подальшої підготовки архіву.
2. Сканування (виконується супервізором компанії DM Solutions):
• Сканування анкет у вигляді окремих файлів з нумерацією, згідно з штампом складського коду (п.1)
• Обробка відсканованих анкет на попередньому етапі за допомогою стороннього, спеціалізованого програмного забезпечення, яке формує текстові файли, що містять штрих-код з анкети.
• Назва текстового файлу збігається з назвою файлу відсканованої анкети та зі штампом складського номера
3. Підготовка архіву:
Не алгоритм роботи програмного комплексу, але, тим щонайменше, необхідна операція. На цьому етапі супервізор формується зшивка оригіналів анкет. Ми б рекомендували робити її по 500 шт. та комплектувати у коробки. Коробки, у свою чергу, мають бути пронумеровані стартовими та кінцевими значеннями номерів штампів складського архіву, нанесених на пошиті анкети.
4. Введення даних:
• Оператори вводять дані анкети до спеціально сконструйованих форм, що містять бізнес-логіку контролю, а також еталонні, пов'язані між собою, довідники. (СПІУ та Звернень).
• Управління логінами та паролями операторів ведеться штатними засобами СУБД (Microsoft SQL Server 2010)
• Спеціальний розподіл анкет між операторами не виконується.
5. Перевірка введених даних:
• Супервізор має можливість перевірки всієї введеної операторами інформації.
• Для редагування та виправлення інформації використовуються ті самі форми та з тими самими функціональними можливостями, що й у операторів введення, описаних у п. 4.
• Усі виправлення, внесені супервізором, фіксуються в системі для подальшого обліку.
• На цьому етапі спільно з клієнтом розробляються алгоритми для ефективної системи перевірки якості.
6. Вивантаження (експорт) введених даних:
Виготовляється штатними засобами системи зберігання даних.
Порядок комплектації зшивок, введених анкет та умов їх зберігання – обговорюється окремо.