За нашими плечима більше ніж 10-річний досвід.

logo
  • +38 (044) 379-3456
    +38 (066) 017-2321

  • info@dmsolutions.com.ua

  • вул.Новокостянтинівська, 15/15, Київ, 04080

  • Години роботи

  • Пн-Пт: 9:30 - 18:00

  • +7(900) 000-00-00

  • support@website.com

  • Номер улицы, Номер дома, Номер квартиры.

  • Часы работы

  • Пн-Сб: 7.00 - 17.00

  • +7(300) 000-00-00

  • support@website.com

  • Номер улицы, Номер дома, Номер квартиры.

  • Часы работы

  • Пн-Сб: 9.00 - 19.00

Головна » Direct Mailing » Direct Mailing

Маєте питання?

Задати будь-яке питання можна через форму зворотнього зв'язку або кнопку "Замовити дзвінок".

Зв’язатися

Зв’язатися з нами

+38 (044) 379-3456
+38 (066) 017-2321

info@dmsolutions.com.ua

Пн-Пт: 9:30 - 18:00

вул.Новокостянтинівська, 15/15, Київ, 04080

Direct Mailing

Direct Mailing

Директ-маркетинг (direct marketing, прямий маркетинг) – це комплекс заходів, з допомогою яких компанії успішно вибудовують прямі маркетингові комунікації персонально з кожним споживачем своїх товарів та послуг і встановлюють із нею тривалі взаємовигідні відносини. При цьому комунікації носять двосторонній характер: застосовуючи інструменти direct marketing, ви не тільки звертаєтеся безпосередньо до клієнтів, але і встановлюєте ефективний зворотний зв'язок, отримуючи реакцію у відповідь на пропозиції від своїх споживачів.

Direct Mail - один з найпопулярніших інструментів директ-маркетингу, який вирішує ряд завдань у рамках комплексної DM-кампанії. За допомогою прямого поштового розсилки можна налагодити постійний контакт з вашими клієнтами та регулярно інформувати їх про нові товари, спеціальні пропозиції, заходи.
Direct Mail гарантовано:
• Забезпечує персональне звернення до споживачів – сприяє прямому контакту з клієнтами
• Дозволяє налагодити постійний контакт — підвищує лояльність споживачів до ваших товарів чи послуг
• Серед різних маркетингових технологій поштове розсилання реклами є однією з найефективніших. Доступність, вибірковість та гнучкість такої доставки – її головні переваги. Розсилка пошти потенційним клієнтам забезпечує точне влучення в ціль – повідомлення завжди доходить до адресата.
• Використовуючи Direct Mail, ви вирішуєте широкий спектр різноманітних бізнес-завдань від дослідження споживчого попиту до проведення рекламних компаній.
Досягти ефективності допомагає особлива стратегія: інформаційно-рекламне адресне поштове розсилання проводиться у кілька етапів. Перший – ознайомчий етап чи етап-презентація (показ набору послуг). Наступний крок має на увазі більш докладну розповідь про послуги, інформаційну підтримку клієнта. І, нарешті, третій етап – нагадування. Саме тому переважно проведення серії розсилок, звичайно, якщо ознайомча адресна доставка (поштова реклама) принесла позитивний ефект.

Комплексна Direct Mail кампанія, інструменти:

1. Бази даних
База даних – перший та основний етап у проведенні комплексної ДМ-кампанії. Цей інструмент забезпечить вам:
• визначення цільової аудиторії для ваших товарів та послуг
• складання точного портрета споживачів
• створення повних списків споживачів
Перш ніж працювати над створенням ЦА, необхідно опрацювати бази даних.
Наші фахівці зроблять безкоштовний аудит вашої бази даних (БД) і зможуть запропонувати кілька варіантів обробки.
Фахівці нашої компанії коригують та оновлюють БД у постійному режимі. Також ми працюємо з БД клієнтів та складаємо БД під конкретні рекламні проекти. При цьому базу можна створити за розширеним числом параметрів, що дозволить визначити потенційних клієнтів та зробити їм правильну пропозицію, яка не залишиться без відповіді.

2. Друк, упаковка та інші друкарські послуги.
Щоб дізнатися вартість друкарських послуг, ви зможете заповнити онлайн форму зворотнього зв'язку і наші фахівці зв'яжуться з вами та підкажуть вартість робіт.

3. Надсилання. тарифи.
Залежно від ваших завдань, ми зможемо запропонувати вам послуги надсилання Укрпоштою або альтернативною поштовою/кур'єрською службою.