Напередодні міжнародного жіночого дня ви, напевно, замислювалися як краще привітати своїх клієнтів зі святом або запропонувати свої товари чи послуги як подарунок.
Ми також зіткнулися з таким питанням і вирішили поділитись своїми варіантами рішень з вами.
- Варіант. Допомагаємо чоловікам із вибором подарунка. Кожен чоловік готує подарунок своїм жінкам на роботі та вдома.
- Давайте допоможемо їм із вибором, відправимо SMS чоловікам та підкажемо, що можна подарувати своїм жінкам і де це можна купити!
- Варіант. Надсилаємо листівку чи сертифікат поштою. Ми з дитинства звикли на 8 березня робити подарунки жінкам, зазвичай це листівки, квіти, солодощі та інші знаки уваги. І сьогодні кожній жінці буде приємно отримати листом чи бандероллю вітання у формі листівки, сертифікату, подарунка-пробника продукції від вашої компанії.
- Варіант. Пропонуємо зробити подарунок собі та найкращій подрузі. У день свята надсилаємо SMS жінкам, вітаємо та пропонуємо до кінця березня місяця відвідати ваш заклад або скористатися вашими послугами, товаром з персональною знижкою! А ще можна запропонувати взяти з собою свою найкращу подругу;)
Звичайно ж, дуже багато залежить від якості пропозиції та реакції на пропозицію вашої ЦА, але це можна протестувати так званим методом А/Б тесту або відправити тестове SMS двом-трьом фокус групам.
Якщо вам цікаво отримувати описи подібних рішень, успішних кейсів, презентації нових технологій, а також тренди у світі прямого маркетингу, будь ласка, підпишіться на нашу розсилку.
Відділ розвитку бізнесу Direct Marketing Solutions Group.