24-25 березня 2016 року. Вже в дев'яте провідні фахівці України у сфері маркетингу, реклами та PR зібралися, щоб поділитися своїм практичним досвідом. Головною темою IX спеціалізованої конференції з маркетингу «MARKETING R_EVOLUTION» стала «ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ» Українського маркетингу.
Спікери конференції у своїх доповідях представили не лише кейси провідних компаній, а й результативні приклади українського малого та середнього бізнесу.
Одним з кейсів була наша презентація на тему: Ефективні ДМ кампанії торгової марки Хумана для цільової аудиторії «Вагітні та мами з дітьми до 3-х років: особливості роботи з базами даних», яку ми презентували спільно з ТОВ «Ведара Трейд», ТМ Хумана.
На конференції ми отримали багато питань від маркетологів України про те, як завоювати довіру «молодих матусь», коли краще контактувати зі своєю ЦА та які особливості роботи з базами даних можна використати для своєчасної комунікації зі своїми клієнтами.
Незабаром ми викладемо в загальний доступ слайди з відповіддю на питання - Що дає Обробка Баз Даних при проведенні директ-маркетингових кампаній, стежте за нашими новинами. А поки що невеликий фото звіт із конференції.
Наш фотозвіт із заходу: